Sweet Crunchy
Say 'hi' :)
Rabu, 23 Mei 2012 | 8:09 PG | 0 Message
Yehuuuuuuuuuuuu :)) Izinkan saya melompat sekejapp. Syukur Alhamdulillah, exam untuk mata pelajaran teras dah selesai petang tadi ♥ cuma Allah ygg tahu betapa leganya hati saya. Esok exam BA , MZ , PSK. wkwkw-,- watlekk doh laa (y) Tadi habis exam Sains , adee jugaa yang kata 'habis dohlaa mata pelajaran penting' hehee. Say 'hi' to holiday and say 'goodbye' for exam. actually , tak goodbye lagi , sebab besok exam lagi . hope dapat 5A dalam OTI 2 nih . Tapi aku risau SC and BI ni lah. hmmm. okayy watlekk (y) tolongg lupakan result . aku nak enjoy bentar. wakaka* Esok last day. and i'm sure will miss my classmates this long holiday ♥ Holiday? mestii bosann kann,? Tapi family aku dah rancangg nak pergii holiday. takdelah bosan sangat . hehe , esokk cikgu roslina kata nak bagi homework ;( sobss..sobss. T___T hehee. 

Okay. memandangkan harini exam mata pelajaran teras dah habis, kami enjoy habis waktu rehat tadiii. seperti yangg aku cakaplahh. biasenyaa kalau exam, rehat panjanggg. Ni yggg aku suka ;* hehe. Tadi kitaorang lepak kat tempat biasa kitaorang lepak, belakang bilik guru :) heheee. Cikgu cikgu dah biasa tengok kitaorgg duduk situ. Ellya hypeactive ahh harini , diaa gelak macam barbie doll *__* heee. sumpah happy harini , Okay happy sangat. Masa KT tersangat sangat lah awesome . Kami meniru sesama sendiri , even if kami tahu yang jawapan tuu salah, tapi dah malas nak fikir -,- haha. Annas dihadapan aku , memusingkan kerusinya dan berbincang ;) Kalau ustazah sedorr , pusing balik macam biase, mmg semua org gini 'eh , nombor 12 mu wak mende' 'eh yang benua mu wak mende' dah biasee dah soalan cenggitu. haha ;) first timee buat macamni time exam, biasenya kalau meniru pun tak lah banyak sangat, tapi kali ni Kajian Tempatan OTI 2 2012 buat rekod baru untuk aku , boleh masuk diary ni , haha *melebehh jee xD semua bahagian B KT pakat niru. hadoww.

Okay still waiting result SC and BI :) hee , teacher cakap maybe lebih dari 3 orang yg dapat A. sebab biasenya Qistina ngan Ellya jee 'A' ohh , betapa teruknyaa BI 5IS tahun nih , Oh My English ! :) hehee . hope dapat A,doakan lah aku yee? hee. okay okayy , sudah cukup cukup sudah , cukup sampai disini saja ;) Bubyeee . Goodnite dear, muahh ;*


Cadbury Dairy Milk


Past | New
Meet Me

Assalamualaikum :) Najyaa here. Let the entri tell the story of my life :) Enjoy here. thankyou for follow :)

Navigate

About Entries

Music Box


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome