Sweet Crunchy
Alhamdulillah :')
Rabu, 13 Jun 2012 | 4:55 PG | 0 Message



Assalamualaikum :') Yee, semua sihat belakee kann? Alhamdulillah. Okay, Saya bersyukur sebab setiap hari saya happy. Setiap hari saya ada kawan kawan. Sayangg awakkk semuaa :') Don't leave me alone. I don't know how me without you all :) Saya kuat sebab mereka ada disamping saya :) setiap hari gelak sama sama. Kenangan yang paling indah dalam hidup saya <3 Harap nanti bila naik sekolah menengah, kita dapat sekolah sama sama. Amin :) Tapi saya sakit hati bila first timee duduk dengan Annas ><' He so annoying. Buat tempat tuu mcm tempat dia. Dahla selalu tak bawa buku, kena kongsi kongsi. Bukan tak nak bagi cuma kalau dah siap, nak buka halaman lain, dia tak siap lagi, kena tunggu. Selalu tutup pintu lahh. Panas okay Panas >< tiap tiap hari kalau tak buat aku sakit hati mmg tak sah. Orang lain semua cakap aku kucing dia anjing . wkwkwk-,- Tadi baru jee gaduh dengan dia. mmg tak sah kalau tak gaduh dalam sehari. esok baik pulok -,- macam macam lah.

Okay, Alhamdulillah. result kali ni comel (: bersyukur sangat sebab dapat apa yang saya nak selama nihh. First time dalam tahun nii. Harap exam seterusnya, result saya makin meningkat. Amin ;* Hehe. Baruu jee habis exam kann? Tapi nanti exam KAFA pulak. Yang pertengahan tahun-,- maneade geram ==' Yee, bagi orang lain Upkk tak penting punn kan,? Tapi bagi aku penting. Sebab kalau bolehh, nanti form 1 nak gi sch agama. InsyaAllah kalau ada harapan lahh. Sbb tuu lahh kena buat leklok Upkk tuu. Wish Me Luck :') 8A! -Esokk kena pergi SMK Lembah Bidong. ade Kem Sains Angtarabangsa.Hm, can't wait . Esk mesti best. Dahla yang terpilih kawan kawan aku hok rapat ngan aku belake ;') Untunglahh . heee :D

Aida, Lepasnii , kalau adaa problem ape ape, share lah dekat Najyaa :') Tapi Alhamdulillah semua okey kann,? Jangan maluu lah nok kaboo mende mende pasal 'orangg tuu' kaboo jee kalau ade mende mende. neh neh? ;) iloveyou! InsyaAllah Najyaa akan dengar! Don't cry :) Remember, You still have your friends. okay?

Yeahh, saya busuk masam kohongg. dokk mandi agi hehh >< haha. dokkk maluu-,- Chauu duluu, Assalamualaikum. takecare semua! ;'D

Rinduuuu kamuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :'(

Past
Meet Me

Assalamualaikum :) Najyaa here. Let the entri tell the story of my life :) Enjoy here. thankyou for follow :)

Navigate

About Entries

Music Box


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome