Sweet Crunchy
Homework :'(
Khamis, 7 Jun 2012 | 7:09 PG | 0 Message


Hoyeaa :) lame kann tak update? Hm, act saya merajuk dengan blog ni ;* blog ni gilaa! Tapi dah tak gila dahh sebab dia dah oke semula. That's why saya update ;) hihi .Rinduu nya blog nih. okayy still tinggal 2 hari lagi and then kita semua bersekolah seperti biasa. Saya rasa Dua perasaan. Happy dengan tak happy. Hmm.

First mase hang dengan Aina, dekat lib tuuu buat lahh homeworkk. and then kertas SC takde ;( berdebar okay masee tuu. Pastu buat relax jee. Smpai dekat rumah cari cari and then takdeee ;/ pastu akuu pun pergi mengadu dekat Aina. hihi xP Pastu aku pinjam yang dia and then fotostat . Alhamdulillah. I got my paper back! Eeeei , susahh okay SC tuu. kena lukis lahh pastu eee berbelit belitt ;( Dok tahu lah nok wak ganee. Hmm, and then rasa malass jee nak pergi sch , first hari Ahad nii ade kafa and then malam tuisyenn ;( ohmaii. manee adee rezakk ;/ and kena buat homework lahh . dalam masa yang samee, Rindu kawann. duduk dekat rumah bosan okay? adik adik selalu jee buat bising. kadangg tuu nak buat homework takk lehh focus bagai ;(

Hm, Fifah. bilaa lah kita bolehh meet sayangg. mesti adee jee yang menghalangg kann? Ocean day lah.Hm ;( I want to meet you dear, ;/ really really wantt . Hm, bak kata awak 'takdok rezeki lah tuu' redha jeelah kann? okay okayy . Goodnight evelebody ;*

Tolonglah faham apee yang aku rase ;/ mende yang aku buat tuu tak salah punn. Aku ade sebab. Aku harap korang faham ape yang aku rasa , kawan! Iloveyouall. thanks for the advice. InsyaAllah aku takkan lupekan pelajaran. Pelajaran number 1 yee? ;* muah!

Past | New
Meet Me

Assalamualaikum :) Najyaa here. Let the entri tell the story of my life :) Enjoy here. thankyou for follow :)

Navigate

About Entries

Music Box


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome